Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Μουντιάλ

Είπαμε να μη μείνουμε εκτός επικαιρότητας και να ασχοληθούμε με την αποκαλούμενη γιορτή του ποδοσφαίρου, το γεγονός που καθηλώνει εκατομμύρια ανθρώπων στους καναπέδες τους αντί να κάνουν μπάνιο στην παραλία, που εκτοξεύει την κατανάλωση πίτσας, μπύρας και σουβλακίου στα ύψη, που αυξάνει τον τζίρο στις εταιρείες στοιχημάτων σε μια στοιχηματικά νεκρή ή έστω ημιθανή περίοδο, που κάνει τα νεύρα των γυναικών τσατάλια (όσων τουλάχιστον αρνούνται να υιοθετήσουν τις συνήθειες των ανδρών τους), που κάνει τον κάθε πικραμένο να γελάσει αν πάει καλά η εθνική ομάδα του ή να πέσει σε βαθύτερη κατάθλιψη αν πάει κι αυτή σκατά.

Για κάποιους αυτή η διοργάνωση είναι απλά μια αθλητική γιορτή, για άλλους ένα εμπορικό πανηγύρι με πολιτικό background και προεκτάσεις. Όπως και να'χει στη διπλανή ψηφοφορία διαλέγουμε την ομάδα που θεωρούμε ως την πιο Αισθησιακή αυτού του μουντιάλ κι από κάτω στα σχόλια αιτιολογούμε την απάντησή μας (εκεί που λέει βρωμόλογα, ντε!).

Η ψηφοφορία θα μείνει ανοιχτή ως το τέλος του Μουντιάλ. Επιτρέπονται παραπάνω από μια επιλογές για τους αναποφάσιστους (αλλά μην το παρακάνετε κιόλας).

Sensuals - Τα μυαλά μας πονάνε

6 σχόλια:

  1. einai profanes pws den uparxei allo theama, pio kavlwtiko apo to diko mas.aporw, pws mas skefthkame!
    ai sthi sia kos(x2)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Κώστα μου, μα πάντα με τη σωστή γραμμή??!! ΠΑΝΤΑ όμως??!!!!

    Εγώ θα ψήφιζα Ουρουγουάη, αλλά ο άντρακλάς μου είναι εκτός, οπότε χέστηκα!

    Αισθησιακάρα άστα σιέμπρε!

    Και φυσικά ...ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ (μιας και γράφω από Σαλονίκη ;) )

    *εγώ είμαι, ε! Η Βάλια. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ ψήφισα Ουρουγουάη κι Ονδούρα γιατί δεν μετράει το μέγεθος :p

    Αλλά επειδή κατά βάση δεν ήθελα να ψηφίσω καμία ομάδα ψήφισα και ότι στα @@ μου το Μουντιάλ.

    Γιώργος Μι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ ψηφίζω ακτή ελεφαντοστού γιατί συνδυάζει υπέροχα τις διακοπές (ακτή) με τον αισθησιασμό (ψ...η)

    άσε που την έχω ποντάρει κιόλας

    Ανδρέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σερβία γιατί τα Βαλκάνια το κάνουνε με στύλ (ντέλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ws antiproedros tou SPANK, pshfizw Gkana dagkwto!
    Osoi lene oti to mege8os den metraei:

    1) Na rwthsoun thn gkomena tous
    2) Na etoimazoun balitses gia Kina....

    Filoures

    ΑπάντησηΔιαγραφή